درباره ما

شرکت تیپاکس، با بیش از نیم‌قرن تجربه، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران بوده که به پشتوانه اعتماد مردم، شکل گرفته است. تیپاکس طی 64 سال سابقه کاری خود سعی داشته تا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های مطرح‌شده در صنعت لجستیک، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته و به‌عنوان سازمانی به‌روز و همراه با نوآوری، شناخته شود. تیپاکس با بهره‌مندی از بیش از 10000 نفر نیروی انسانی، بیش از 3500 حامل سبک و سنگین و بیش از 1100 نمایندگی در سراسر کشور، همواره در تلاش بوده تا سطح پوشش خدمات خود را گسترده‌تر ساخته و دسترسی به خدمات ارسال کالا برای مشتری نهایی را تسهیل کند. در سال گذشته، تیپاکس موفق به ثبت رکورد جابجایی 200 هزار بسته در یک روز شد که این مهم، جز با بهره‌گیری از شبکه گسترده و فناوری‌های نو امکان‌پذیر نبوده است.

ارائه خدمات ارسال بین شهری، درون‌شهری، بین‌الملل و تی‌بار در ارسال بسته‌ها، در کنار خدمات ویژه شامل بسته‌بندی، جبران خسارت، رهگیری آنلاین و... و همچنین پلتفرم‌های ثبت سفارش آنلاین مای تیپاکس و ای تیپاکس، بخشی از مهم‌ترین اقدامات تیپاکس در راستای رسیدن به کلاس جهانی است. 

بسته در روز 0
بسته در روز
نفر پرسنل 0
نفر پرسنل
نمایندگی در ایران 0
نمایندگی در ایران
ماشین حمل 0
ماشین حمل
شهرهای فعال 0
شهر فعال

سخن مدیرعامل

کسب‌وکارها به‌سرعت در حال رشد هستند و در این میان کسب‌و‌کاری که بتواند همسو با توسعه، خود را به‌روز نـگاه دارد زنده می‌ماند. تیپاکس 64 ساله احترام به تجربه و اصالت را جزئی جداناپذیر از رویه و منش خود می‌داند و با اتـکا به تجربه، خود را به‌روز نگاه داشته و با حفظ اصـالت خویش توسـعه می‌یابد. تا امروز همواره کوشیده‌ایم تا همگام با تجهیزات مدرن و تـکنولوژی روز دنـیـا توسـعه یابیـم، به‌نحوی‌که به تنها کوریر تمام دیجیتال کشور تبدیل شدیم. تنوع در ارتباط و ارائه خدمات مدرن، راهبردهای محوری ما در صنـعت لجستیک و پست بوده است. به‌گونه‌ای که در سال‌های اخیر توانسته‌ایم راهـکارهای نوین و با کیـفیت را برای مردم ایجاد کنیم. تیپاکس بر پایه دو ارزش "شبـکه" و "برند" استـوار اسـت و برای تحـقـق وعـده‌های برنــدش، در سـایه اطـمینان و اعـتماد مشتریان شبکه‌ای از سرمایه‌های انسانی و تجهیزات مدرن و به‌روز را ایجاد کرده است. از مهمترین اولویـت‌های تیپاکس در اخـلاق حرفه‌ای‌اش احترام به مشتریان در هر سطحی می باشد. رضایت مشتری دلیل بقاء و ارتقاء برند ما بوده و این امر جز با پاسخگویی صحیح میسر نمی‌‌شود. در این مسیر نیاز مشتریان را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم و با طراحی راهکارهای مناسب در جلب هرچه بیشتر این رضایت گام برمی‌داریم. 

 

مدیر عامل

مهرداد فاخر 

دکتر مهرداد فاخر

ارزش‌های بنیادین تیپاکس

ارزش‌های بنیادین تیپاکس در چهار دسته زیر قرار می‌گیرند: 

  • رابطه برد-برد با ذی‌نفعان
  • مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی
  • چابکی
  • نوآوری

ارزش های بنیادین تیپاکس

خط مشی

تیپاکس به‌عنوان مبتکر و بنیان‌گذار صنعت کوریر سرویـس در کشور، با شش دهه فعالیت در حوزه جابجایی سریع مرسولات و محمولات و مشارکت در حوزه صنعت پست و لجستیک، ضمن ارج نهادن به منابع انسانی و شبکه نمایندگان خود به‌عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان و با توجه به اصـل رضایت‏ مشـتریـان و تعـهد در برآورده ساختن الزامات قانونی، بهبود‏ مستمر در کلیه فعالیت‏‌ها و فراینـدها را به‌عنوان خط‏ مشی فعالیت‏‌های خود انتخاب کرده و در این راستا ضمن حفـظ، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است: 

1) ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان

2) آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیت‌‏های منابع انسانی

3) گسترش بازار ارائه خدمات

اینجانب تصویب‌کننده نظام مدیریت کیفیت سـازمان بوده و نمایـنده مدیـریت در کیفیت مسئـولیت ضمانت اجرا، نظارت مستمر بر میزان اثر بخشی و کـارایی عملکرد و بـهبود مستـمر این نظام را در نیل به اهداف سازمان برعهده دارد و در فـواصل زمانی معین میزان اثر بخشی و کارایی این نظام را به اینجانب گزارش می‌دهد. 

 

مدیر عامل 

مهرداد فاخر 

خطی مشی
منشور حقوق مشتری

حقوق مشتری در تیپاکس:

  1. مشتری حق دارد در محیطی دوستانه و سالم، در ارتباط با تیپاکس باشد.
  2. مشتری حق دارد تا پیش از ثبت سفارش، بتواند از زمان و هزینه ارسال بسته خود مطلع شود.
  3. مشتری حق دارد در هنگام ثبت سفارش، شیوه پرداخت هزینه خود را انتخاب کند.
  4. گیرنده حق دارد از ارزش و هزینه ارسال بسته خود مطلع شود.
  5. فرستنده حق دارد بتواند سفارش خود را لغو کند.
  6. مشتری حق دارد بتواند شیوه دریافت خدمات را تعیین کند. (پیش‌فرض ارائه خدمات درب به درب است)
  7. مشتری حق دارد از ممنوعات ارسال مطلع شود.
  8. مشتری حق دارد کالاهای قاچاق را بشناسد.
  9. مشتری حق دارد مطابق با ارزش اظهاری بسته خود و منطبق با قوانین تیپاکس، از خدمت جبران خسارت بهره بگیرد.
  10. مشتری حق دارد مطابق با قوانین تیپاکس، درخواست استفاده از خدمت بسته‌بندی را داشته باشد.
  11. مشتری حق دارد در هر لحظه، از وضعیت بسته خود مطلع شود.
  12. مشتری حق دارد در صورت عدم رضایت از خدمات دریافت شده، شکایت خود را از طریق درگاه های تیپاکس، ثبت و پیگیری کند.

افتخارات تیپاکس

       
 افتخارات
1افتخارات
3افتخارات
4افتخارات

شرکت‌های هلدینگ فاخر

هلدینگ فاخر با ماموریت شکل‌دهی و راهبری اکوسیستم فاخر، سازماندهی و مدیریت استراتژیک شرکت های تابعه و وابسته تشکیل شده است. این مجموعه به‌دنبال ایجاد کسب‌وکارهای جدید و توسعه زیرساخت های مناسب برای شکل‌دهی به شبکه فراگیر مبادله ارزش میان مردم، دولت و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات است. موسسان هلدینگ فاخر که هرکدام دارای کسب‌وکارهای مجزا اما مرتبط در حوزه‌های پستی و تولیدی از قبیل شرکت تیپاکس و شرکت اکتیران بودند، سال ۱۳۹۲ به ایده تاسیس یک هلدینگ برای اداره مشترک کسب‌وکارهای خود رسیدند. هلدینگ فاخر به‌منظور ایجاد اکوسیستم فاخر در حوزه‌های لجستیک، تجارت الکترونیک، تولید و بازرگانی شکل گرفته است. 



مهان پوش
جابار
خوگر
تی هاب
تمکو
ایردال
نونا