تیپاکس بهعنوان مبتکر و بنیانگذار صنعت کوریر سرویـس در کشور، با شش دهه فعالیت در حوزه جابجایی سریع مرسولات و محمولات و مشارکت در حوزه صنعت پست و لجستیک، ضمن ارج نهادن به منابع انسانی و شبکه نمایندگان خود بهعنوان ارزشمندترین دارایی سازمان و با توجه به اصـل رضایت مشـتریـان و تعـهد در برآورده ساختن الزامات قانونی، بهبود مستمر در کلیه فعالیتها و فراینـدها را بهعنوان خط مشی فعالیتهای خود انتخاب کرده و در این راستا ضمن حفـظ، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است:
1) ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان
2) آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیتهای منابع انسانی
3) گسترش بازار ارائه خدمات
اینجانب تصویبکننده نظام مدیریت کیفیت سـازمان بوده و نمایـنده مدیـریت در کیفیت مسئـولیت ضمانت اجرا، نظارت مستمر بر میزان اثر بخشی و کـارایی عملکرد و بـهبود مستـمر این نظام را در نیل به اهداف سازمان برعهده دارد و در فـواصل زمانی معین میزان اثر بخشی و کارایی این نظام را به اینجانب گزارش میدهد.