ثبت شکایت
پیگیری شکایت
آموزش
سوالات متداول
منظور از وزن واقعی، وزن حقیقی کالا مطابق باسکول میباشد، لیکن وزن حجمی در خصوص کالاهایی مصداق دارد که وزن کم ولی ابعاد اشغال شده زیادی دارند.
تیپاکس جهت حمل کالاهای ارزنده از جدیدترین شیوه بستهبندی مرسولات و پرسنل متخصص بهره میبرد. هزینهی این خدمت بستگی به وزن و ابعاد کالای ارسالی دارد.
درب به درب سرویسی است که تیپاکس محموله پستی را از درب منزل / محل کار فرستنده، دریافت و آن را به درب منزل / محل کار گیرنده تحویل میدهد.
در صورت نبود مشکل قانونی بسته ی ارسالی، تمامی بسته ها در پایان همان روز ارسال می گردد. جهت پیگیری مرسوله ی ارسال نشده ی خود با واحد امور مشتریان تیپاکس تماس بگیرید.
در صورت بروز هرگونه مشکلی در وضعیت مرسوله با واحد امور مشتریان تیپاکس تماس بگیرید.
کد رهگیری 11 تا 25رقم است که هنگام ثبت قرارداد برای فرستنده و گیرنده ی کالا پیامک می شود.
بعد از دریافت کد رهگیری اطلاعات مرسوله قابل رویت می باشد.
تحویل مرسولات با تاخیر معمولا به دلایل مختلفی بستگی دارد:
*موارد غیر قابل پیش بینی مثل کنسلی پرواز،تصادف و ...
*حوادث غیرمترقبه مثل سیل،آتش سوزی و ...
*عدم ارائه اطلاعات درست از سوی فرستنده
دریافت هزینه ی حمل کالا از گیرنده،پس کرایه نامیده می شود.
با واحد امور مشتریان تیپاکس 8457 تماس بگیرید.
پرداخت هزینه به سه روش امکان پذیر است.
نقدی (پرداخت توسط فرستنده)، پس کرایه (پرداخت توسط گیرنده)، نقدی و پس کرایه (بخشی از هزینه را فرستنده و بخشی را گیرنده پرداخت نماید).
مشتریان میتوانند از طریق دستگاه پوز، مبلغ نقدی و یا لینک آنلاین، نوع تراکنش خود را انتخاب نمایند.
چنانچه وضعیت پرداخت در قرارداد نقدی ثبت شده باشد، لینک پرداخت برای فرستنده و اگر پس کرایه ثبت شده باشد برای گیرنده ارسال میشود.
کد چهار رقمی است که برای گیرنده ارسال میشود و تیپاکسیار موظف است در زمان تحویل کالا به ایشان کد تحویل را دریافت نماید.